پکیج دیواری مکس الیت

سرویس و تعمیر پکیج مکس الیت را به متخصصش بسپار

تعمیر پکیج مکس الیت زمانی ضروری می‌شود که با مواردی مانند روشن نشدن پکیج مکس الیت، گرم نشدن آب خروجی، خاموش شدن پکیج، کدهای خطا پکیج (error) و … روبه‌رو شوید. در تعمیر پکیج مکس الیت، انتخاب یک تعمیرکار پکیج و رادیاتور حرفه‌ای و کاربلد بسیار مهم است؛ چرا که انواع پکیج دیواری و زمینی از برندهای مختلف وجود دارد که ممکن است کمی با هم متفاوت باشند اگرچه قطعات حساسی مانند پمپ آب و سنسور حرارتی و برد در همه آن‌ها وجود دارد. برای مشتریان در کنار دانش و مهارت سرویسکار و تعمیرکار، درخواست هزینه تعمیر پکیج مکس الیت مناسب و منصفانه برای تعمیرات پکیج مکس الیت هم در انتخاب متخصص مدنظر است.

در بسیاری از اوقات، آنچه نیاز داریم خدمات سرویس پکیج مکس الیت (سرویس کامل و یا سرویس دوره‌ای) است و ایراد جدی و خرابی در قطعات پکیج بوجود نیامده است. از جمله تفاوت‌های اصلی میان تعمیر و سرویس پکیج، عدم کارکرد صحیح دستگاه در زمان نیاز به تعمیر است. مثلا در صورتی که پکیج مکس الیت شما روشن نشود، احتمالا جرقه زن خراب شده و نیاز به تعمیر است؛ اما سرویس پکیج در زمان بروز مشکلی در پکیج انجام نمی‌شود. بلکه برای حفظ سلامت دستگاه، به صورت سالانه یا هر 6 ماه یک مرتبه، پکیج توسط سرویسکار بررسی می‌شود.

توجه داشته باشید که بطور معمول هزینه سرویس پکیج مکس الیت بسیار کمتر از قیمت تعمیر پکیج و یا تعویض قطعات پکیج است. بنابراین علاوه بر کمک به عملکرد بهتر دستگاه، انجام سرویس کامل پکیج مکس الیت (اسیدشویی، هواگیری و تنظیمات) در کاهش هزینه ها هم بسیار موثر است.

فرقی ندارد برند پکیج شما چیست. خدمات تعمیر پکیج مکس الیت و سرویس پکیج ایران رادیاتور  برای شما در بیش از 47 شهر توسط «کولاک سرویس» فراهم شده است. در نمودار بالای صفحه، قیمت تقریبی سرویس و تعمیر پکیج را میبینید؛ البته در ادامه با جزئیات بیشتری هزینه‌های تعمیر و سرویس پکیج برای شما شرح داده شده است.

با «کولاک سرویس» همراه شوید تا اطلاعات مفیدی پیرامون هزینه تقریبی تعمیر و سرویس پکیج، قطعات تشکیل دهنده پکیج مکس الیت، عیب یابی بر اساس کد خطاهای پکیج و … بدست بیاورید.

پکیج مکس الیت چیست؟

پکیج یکی از سیستم‌های گرمایشی محبوب برای گرم کردن آب و گرمایش منزل است، که کم‌کم درحال تصاحب کامل جایگاه آبگرمکن‌هاست. پکیج با نصب رادیاتور شوفاژ به تعداد متناسب با متراژ محیط و نصب حوله خشک کن، علاوه بر تأمین آب گرم جهت شستشو، گرمای مطلوب و دلنشینی به فضای اتاق‌ها و حمام می‌بخشد.

پکیج‌های مکس الیت چند مزیت دارند که محبوبیت آنها را در مقایسه با سایر سیستم‌های گرمایشی مانند آبگرمکن، موتورخانه، بخاری، چیلر و … به شدت افزایش داده است. برای نمونه:

  • هزینه نگهداری و حتی تعمیر پکیج مکس الیت در مقایسه با موتورخانه بسیار کمتر است؛ مخصوصا برای خانه‌هایی که متراژشان از 150 متر مربع کمتر است.
  • پکیج نسبت به موتورخانه و همچنین آبگرمکن (نسبت به مزایایی که دارد) قیمت بسیار مناسب‌تری دارد.
  • هزینه نگهداری و سرویس پکیج مکس الیت نیز در برابر موتورخانه اقتصادی‌تر و مطلوب‌تر است.
  • مصرف سوخت پکیج (گاز یا برق) مناسب‌تر و متعادل‌تر است.
  • پکیج‌ها در مقایسه با بخاری گازی ایمن‌تر نیز هستند.

در قسمت بعدی دسته بندی انواع پکیج برایتان شرح داد شده است.


 

انتخاب نوع پکیج

در ابتدای مطلب درباره محبوبیت پکیج در میان دستگاه‌های گرمایشی صحبت کردیم. در واقع پکیج مکس الیت را جایگزینی بهینه برای موتورخانه در آپارتمان‌ها و منازل تک واحدی (ویلایی) است. یکی از تصمیماتی که باید هنگام ساخت واحد(های) مسکونی گرفته شود، انتخاب میان پکیج یا موتورخانه است.

گذشته از بحث تعمیرپکیج و سرویس پکیج، در حالت کلی توصیه می‌شود برای آپارتمان‌هایی که واحدهای زیادی ندارند (حدود 5 تا 10)، از پکیج استفاده شود. از سوی دیگر، موتورخانه برای منازل بسیار بزرگ و یا مجمتع‌های مسکونی‌ای کاربرد دارد که نعداد واحدهای آنها از 15 واحد بیشتر است.

یکی دیگر از سوالاتی که حین بحث درباره تعمیر پکیج مکس الیت و سرویس پکیج مطرح می‌شود، بهترین پکیج موجود در بازار است. همه به دنبال پاسخ این سوال هستند تا کمتر و کمتر به خدمات سرویسکار و تعمیرکار پکیج احتیاج پیدا کنند. باید به این مسئله توجه کنیم که انتخاب بهترین پکیج به عوامل متفاوتی بستگی دارد. برخی از موارد موثر بر انتخاب بهترین پکیج عبارت‌اند از:

  • مساحت و متراژ محیط
  • تعداد اتاق‌ها و پنجره‌های محیط
  • بودجه مدنظر شما برای خرید پکیج
  • پکیج مناسب برای محل نصب (پکیج زمینی، پکیج دیواری از جمله پکیج دیواری بوش و پکیج ایستاده)

در یک راهنمایی کلی برای انتخاب نوع پکیج، لازم است بگوییم که خدمات پس از فروش و در دسترس بودن قطعات را حتماً مدنظر داشته باشید و از این رو مدل و برندهای پکیج موجود در بازار را بررسی کنید. معمولاً تعمیرکاران هر وسیله، از جمله تعمیرکار پکیج، یکی از بهترین گزینه‌ها برای مشورت زمان خرید دستگاه است؛ چرا که تجربه تعمیر انواع پکیج را دارد و می‌داند که کدام مدل و برندی بیشتر دچار خرابی می‌شود و یا اینکه قطعات چه مدل پکیجی کمتر در دسترس است و تعویض آن با دردسر همراه خواهد بود.

قطعات تشکیل دهنده پکیج دیواری و زمینی

در زیر برخی از قطعات مهم تشکیل دهنده پکیج آورده شده است. در تعمیر پکیج و سرویس آن، یکی از مواردی که توسط سرویسکار و یا تعمیرکار پکیج بررسی می‌شود؛ سلامت قطعات زیر است. در صورتی که هرکدام از آن‌ها دارای مشکل باشد، آن قطعه تعویض یا تعمیر خواهد شد. 

  • برد پکیج (circuit board): بخش الکترونیکی پکیج است که مشابه مغز، مسئول ایجاد ارتباط میان قطعات متفاوت پکیج می‌باشد. برد، نمایشگر LCD اطلاعات پکیج را هم کنترل می‌کند. اگر قطعات برد از جمله ترانس یا IC خراب شود، عملکرد کل دستگاه پکیج با مشکل مواجه خواهد شد.
  • پمپ سیرکولاسیون (circulation water pump): پمپ مسئول ایجاد جریان آب بدون افت فشار آب در طول مسیر لوله‌کشی پکیج است. وقتی که پمپ سیرکولاسیون درست کار کند، جریان آب با فشار ثابت با حداقل نوسان دما در لوله‌ها و در خروجی پکیج وجود خواهد داشت.
  • جرقه زن (ignition): وظیفه این قطعه روشن کردن پکیج است. درصورت خرابی آن، امکان روشن کردن پکیج نیست و برای تعمیر پکیج باید این قطعه را، که قیمت چندانی هم ندارد، تعویض کرد.
  • شیر اطمینان (pressure relief valve): کنترل فشار و دمای آب در پکیج بسیار مهم است، چنانچه فشار آب یا دمای آن بیش از اندازه شود؛ شیر اطمینان فعال شده و به منظور تعدیل دما و فشار، پکیج از آب تخلیه می‌شود.
  • شیر پر کن: ورودی آب مورد نیاز پکیج از لوله آب سرد، توسط شیر پرکن کنترل می‌شود.
  • فلو سوئیچ: وقتی که گرمایش محیط خانه یا شرکت با رادیاتور شوفاژ و پکیج انجام می‌شود، قطع و وصل آب جاری در رادیاتورها را فلو سوئیچ یا سوئیچ جریان به عهده دارد.

هزینه تعمیر پکیج مکس الیت چقدر است؟

چندین مورد بر تعرفه تعمیرات پکیج مکس الیت، اثرگذار است؛ از جمله قطعاتی که خراب شده‌اند و نیاز به تعویض یا تعمیر دارند. نرخ اتحادیه برای تعمیر پکیج در سال 1400 که به طبع از سال 99 بییشتر شده است. همچنین، هزینه ایاب و ذهاب تعمیرکار پکیج به منزل یا محل مدنظر شما، بر قیمت تعمیر پکیج مکس الیت اثر می‌گذارد.

هزینه و قیمت سرویس پکیج

 

همان‌طور که در بخش هزینه تعمیر پکیج مکس الیت برای شما گفتیم، قیمت سرویس پکیج نیز به چند مورد وابسته است. از جمله نیاز پکیج به رسوب زدایی، رفع کد خطاهای پکیج، تعویض قطعه‌ای از پکیج که سرویسکار آن را فرسوده برشمرده است و غیره.

از جمله مزایای «کولاک سرویس»، امکان دریافت رایگان قیمت و مشاوره با تعمیرکار پکیج و یا سرویسکاری است که می‌خواهد در محل شما حضور پیدا کند و اقدام به تعمیر و سرویس پکیج کند.

در کنار این موارد، در صورت نیاز به تعویض هر یک از قطعات پکیج مانند فن، مبدل، جرقه زن، فلو سوئیچ، ترموستات دود و … هنگام سرویس پکیج، هزینه آن‌ها جداگانه محاسبه می‌شود.

خدمات تعمیرات پکیج مکس الیت

یکی از خدماتی که با استفاده از پکیج ممکن است لازم شود، تعمیر پکیج مکس الیت است. بین 20 تا 25 عدد قطعه متفاوت در پکیج‌های مختلف وجود دارد؛ که در زمان بروز مشکل ممکن است کارایی مطلوب خود را نداشته باشند و در تعمیر پکیج بایستی مورد بازبینی قرار بگیرند. شاید تصور کنید که بررسی این تعداد از قطعات در زمان تعمیر بسیار زمانبر است اما نگران نباشید چرا که یک تعمیرکار پکیج ماهر و باتجربه عیب یابی و رفع خرابی را در زمان کوتاهی به انجام می‌رساند.

برخلاف سرویس پکیج، تعمیر پکیج برای انواع برندهای پکیج، روند متفاوتی دارد. برای نمونه، تعمیر پکیج ایران رادیاتور با تعمیر پکیج دیواری بوش تفاوت دارد. با این حال، یک تعمیرکار پکیج مکس الیت حرفه‌ای بر تعمیر پکیج اکثر برندها مسلط است، و با خیالی آسوده می‌توانید تعمیر پکیج خودتان را به او بسپارید.

  • تعمیر مبدل پکیج
  • تعمیر پمپ پکیج
  • عیب یابی کد خطای پکیج
  • تعمیر پکیج دیواری بوتان
  • شناسایی کد خطای پکیج بوتان
  • عیب یابی و تعمیر پکیج ایران رادیاتور
  • بررسی علت آب دادن پکیج ایران رادیاتور
  • بررسی علت روشن شدن چراغ قرمز پکیج بوتان

متخصصین ماهر که در «کولاک سرویس» فعال هستند، کلیه امور مربوط به تعمیر شوفاژ و رادیاتورها را هم در صورت نیاز انجام خواهند داد، شما می توانید در زمان ثبت سفارش تمام خدمات مورد نیازتان را انتخاب کرده و شرح دهید.

عیب یابی پکیج مکس الیت و نحوه رفع مشکل

در این قسمت مشکلات رایج پکیج دیواری و علت بروز مشکل به همراه راه حل و تعمیرات پکیج را به زبان ساده دنبال خواهیم کرد.

1- روشن نشدن پکیج مکس الیت

همانطور که می دانید برای گرم کردن آب توسط پکیج، لازمست تا پکیج به گاز، اکسیژن، آب و برق متصل باشد. اگر پکیج روشن نمی‌شود، هریک از موارد ذکر شده و اتصالات آن ها را چک کنید. گاهی اوقات فشار کم آب به حدی است که پکیج را روشن نمی‌کند. علاوه بر اینها، جرقه زن هم باید به درستی کار کند تا شعله مشعل روشن شود.
اگر اتصال به برق، باز بودن شیر گاز و فشار آب را بررسی کرده و مشکلی مشاهده نکردید، با یک تعمیرکار پکیج مکس الیت مشورت کنید.

2- گرم نشدن آب

گاهی اوقات فشار آب (و سرعت عبور آب از لوله های پکیج) به حدی زیاد است که آب گرم نمی‌شود. کم باز کردن شیر آب گرم را امتحان کنید و اگر دمای آب به حد مطلوب رسید، مطمئن باشید که پکیج عملکرد صحیحی دارد.
مورد بعدی که باید برای عیب یابی دمای کم آب پکیج، بررسی کرد، نبودن رسوب در پکیج است که با سرویس دوره ای پکیج مکس الیت و استفاده از فیلتر رسوب گیر میتوان از بروز آن جلوگیری کرد.
پس از موارد بالا، خرابی در سوئیچ فلو و مشکل در سنسور حرارتی باعث می‌شود تا دمای آب گرم به درستی تنظیم نشود.

3- گرم نشدن رادیاتورها

برای حل این مشکل ابتدا بایستی عدم رسوب در ورودی رادیاتور و شوفاژ را بررسی کرد. ممکن است شیر سه طرفه (که وظیفه باز و بسته کردن جریان آب گرم مصرفی و شوفاژ را بر عهده دارد) یا ترموستات هم دچار خرابی شده باشند و آب گرم لازم برای گرم کردن فضای خانه به درون رادیاتورها جریان پیدا نکند.

4- روشن شدن انفجاری پکیج مکس الیت

بروز این مشکل نشان می‌دهد که مقدار گاز ورودی به دستگاه قبل از رسیدن جرقه به آن زیاد است. دو دلیل برای این مسئله وجود دارد؛ اول اینکه جریان گاز فشار ثابتی ندارد (که با تنظیم ورودی گاز تا حدودی رفع می‌شود) و دوم اینکه قطعه جرق زن به درستی کار نمی‌کند. اگر الکترود جرقه‌زن خراب باشد باید تعویض شود اما اگر سالم است، احتمالاً فاصله استاندارد 3 تا 5 میلیمتری با مشعل باید تنظیم شود.

5- کم بودن فشار آب پکیج مکس الیت

اگر مطمئن هستید که فشار آب خانه کم نیست، کم بودن فشار آب خروجی پکیج مکس الیت به دلیل وجود نشتی در لوله های پکیج یا رادیاتورهاست. هر گونه چکه کردن و وجود نم روی شوفاژ و لوله ها را به دقت بررسی کنید.

6- صدای زیاد پکیج مکس الیت

اولین موردی که برای رفع سر و صدای زیاد پکیج باید چک شود، هواگیری پکیج مکس الیت است. اگر پکیج را به تازگی هواگیری کرده‌اید، باید سالم بودن پمپ سیرکولاسیون (یا روتور) توسط یک تعمیر کار پکیج بررسی شود.

7- دمای بسیار زیاد پکیج

در صورتیکه متوجه شدید دمای پکیج و آب گرم خروجی بسیار زیاد و بیشتر از دمایی است که خودتان تنظیم کرده‌اید، بدون درنگ فکری برای تعمیر پکیج بکنید؛ چرا که علاوه بر خطرناک بودن برای دستگاه بسیار مضر است. معمولاً این مشکل وقتی بروز می کند که دمای مطلوب و تنظیم شده به درستی به دستگاه اعلام نمی‌شود و یا دستگاه دمای آب را به درستی تشخیص نمی دهد.
در این حالت لازم است تا یک تعمیر کار ماهر پکیج مکس الیت، برد پکیج و قطعاتی مثل ترموستات را بطور دقیق بازبینی کند.

8- کد خطا پکیج مکس الیت

پکیج های دیجیتال با حرف E و یک عدد (به عنوان مثال E2 یا E51)، وجود یک مشکل در قطعات و بخش های خود را به شما گزارش می‌دهند. لیست این ارورها و توضیحات آن ها در دفترچه راهنمای استفاده از پکیج مکس الیت به همراه دستگاه وجود دارد.

خدمات سرویس پکیج مکس الیت

خدمات سرویس پکیج تنوع بالایی دارد. پیشنهاد متخصصان این است که هر 6 ماه یکبار، ترجیحا ابتدای فصول بهار و پاییز، برای سرویس پکیج در فواصل زمانی اقدام کنید. سرویس پکیج با فواصل زمانی مشخص، موجب کاهش احتمال نیاز پکیج شما به تعمیر پکیج می‌شود. در صورتی هم که موردی برای پکیج‌تان روی داد، می‌توانید برای تعمیر پکیج اقدام کنید.

سرویس پکیج تا حد شگفت‌آوری آسیب‌های احتمالی که می‌تواند برای پکیج پیش بیاید را کاهش می‌دهد. بد نیست بدانید که سرویس پکیج برندهای مختلف با هم تفاوتی ندارند.

نحوه سرویس پکیج مکس الیت

بازبینی قطعات و رسوب زدایی دستگاه، مهمترین کار در سرویس پکیج مکس الیت هستند. سرویسکار هنگام مراجعه، چک لیستی که در ادامه مرور می‌کنیم را برای سرویس پکیج در نظر می‌گیرد. اگر پکیج شما مورد خاصی دارد، فراموش نکنید که آن را با متخصص سرویس پکیج در میان بگذارید.

  1. بررسی و بازبینی محل نصب پکیج مکس الیت و محل قرارگیری لوله‌ها: هنگامی که سرویسکار پکیج برای انجام کار به محل مراجعه می‌کند، ابتدا این نکته را مورد بررسی قرار می‌دهد که آیا خود پکیج و همچنین لوله‌های آن در جای صحیح و به‌درستی نصب شده‌اند یا خیر. این موضوع ارتباط مستقیمی با ایمنی دارد و در روند تعمیر پکیج و سرویس پکیج بسیار مهم است.
  2. بررسی عملکرد قطعات و بخش‌های مختلف پکیج: در مرحله بعد، سرویسکار پکیج تمام قسمت‌های دستگاه از جمله درجه حرارت پکیج، اتصالات، دودکش و سایر قطعات به همراه سلامت و کارکرد آنها را دقیق بررسی می‌کند.
  3. بررسی میزان فشار آب پکیج: عملکرد صحیح پکیج تحت تأثیر فشار آب و میزان املاح موجود در آب است. بنابراین در زمان سرویس پکیج، میزان فشار آب درون پکیج و میزان سختی آب بررسی می‌شود. توجه داشته باشید که املاح آب باعث ایجاد رسوب در لوله های پکیج می‌شوند و هنگام رسوب زدایی و سرویس پکیج توجه به آن مهم است.

برای سرویس پکیج لازمست سرویسکار پکیج، کارهای زیر را انجام دهد. اگر قصد دارید هر کدام از موارد سرویس پکیج را خودتان انجام دهید، وارد مطلب اختصاصی هریک شوید و دستورالعمل‌ها را دنبال کنید:

  • هواگیری پکیج مکس الیت
  • رسوب گیری پکیج مکس الیت (دیسکلر پکیج)
  • هواگیری رادیاتورها
  • تعویض فیلتر رسوب گیر پکیج مکس الیت یا تخلیه رسوب فیلتر

چه زمان باید سرویس پکیج مکس الیت انجام شود؟

مهمترین مزیت انجام سرویس پکیج مکس الیت اینست که اگر قطعه‌ای از دستگاه خراب شده باشد، قبل از اینکه به دیگر قطعات آسیب بزند، تشخیص داده می‌شود. در نتیجه، از تعمیر پکیج و هزینه‌های بالا نیز جلوگیری می‌شود. همانطور که می‌دانید، هزینه سرویس پکیج نیز کمتر از تعمیر پکیج است. با انجام به موقع سرویس پکیج، عمر مفید دستگاه پکیج شما افزایش پیدا می‌کند. آغاز هر نیم سال بهترین زمان سرویس پکیج مکس الیت و کمک گرفتن از متخصصان سرویس پکیج است.


چه زمان باید رسوب زدایی پکیج مکس الیت انجام شود؟

سرد بودن آب در حمام، گرم شدن آن بعد از مدتی کوتاه و تکرار چندباره این سناریو، نشان‌دهنده رسوب گرفتن مخازن حرارتی و لوله‌های پکیج است. برای رفع این مشکل باید سرویس پکیج مکس الیت شامل رسوب گیری پکیج و رسوب زدایی رادیاتورها انجام شود.

وقتی لوله‌های پکیج رسوب می‌گیرند، مسیر آب تنگ شده و آب نمی‌تواند با سرعت و فشار سابق در لوله‌ها حرکت کند. به همین دلیل، آب سرد می‌شود. ایجاد رسوب در مخزن‌های حرارتی مشکلات دیگری از جمله سوراخ شدن منبع آب را نیز به دنبال دارد. رسوب زدایی پکیج مکس الیت و سرویس پکیج مکس الیت می‌تواند از بروز این مشکلات جلوگیری کرد. هزینه تعمیرپکیج نیز از روی دست شما برداشته می‌شود.

نگهداری از این دستگاه‌ها بدون رسوب گیری پکیج و اسید شویی پکیج عملا ممکن نیست. البته در صورتی که این کارها (درست مانند تعمیر پکیج) توسط متخصص و به روش صحیح انجام نشوند، باعث می‌شده تا رسوب به قسمت‌های دیگر حرکت کند، و شما دوباره مجبور خواهید شد هزینه رسوب زدایی پکیج را پرداخت کنید. بنابراین، بسیار حائز اهمیت است که برای رسوب زدایی پکیج و رسوب گیری رادیاتورها به افراد متخصص و باتجربه مراجعه کنید.

سرویس و تعمیر انواع برند پکیج

یک خبر خوب اینکه، متخصصین فعال در «کولاک سرویس» کار سرویس و تعمیر پکیج‌های کلیه برندهای زیر را با بهترین کیفیت برایتان انجام می‌دهند.

  • پکیج مکس الیت 
  • بوتان
  • ایران رادیاتور
  • گلدیران
  • روکا
  • رادیانت
  • ال جی
  • فرولی
  • ایرفو
  • ناوین
  • لورچ
  • سونیه دوال
  • تاچی
  • ایساتیس
  • آریستون
  • جنرال
  • دئوترم

بنابراین عیب یابی پکیج و یا سرویس دوره ای آن را با خیال راحت به تعمیرکاران و سرویسکاران ما بسپارید.

ثبت درخواست تعمیر پکیج و سرویس پکیج

در صورتی که شما عزیزان تمایل به اطلاع از قیمت و هزینه سرویس پکیج، قیمت سرویس پکیج بوتان، هزینه سرویس پکیج ایران رادیاتور و … دارید، می‌توانید درخواست خود را برای مشورت با بهترین تعمیرکاران پکیج در شهرتان ثبت کنید. سپس با توجه به نظرات سایر کاربران و تخصص‌های تعمیرکار، بهترین فرد را انتخاب کنید.

بهترین سرویسکار و تعمیرکار پکیج مکس الیت

اگر بهترین سرویسکار و تعمیرکار پکیج مکس الیت در شهرتان را نمی‌شناسید، «کولاک سرویس» در این زمینه به شما کمک می‌کند. پس از ثبت سفارش تعمیر پکیج یا سرویس پکیج در «کولاک سرویس» می‌توانید به بهترین تعمیرکاران و سرویسکاران پکیج در شهر خودتان دسترسی داشته باشید، و از آن‌ها قیمت تعمیر پکیج یا هزینه سرویس پکیج بگیرید.

این امکان برای کاربران وب‌سایت و اپلیکیشن فراهم است که پروفایل متخصصین سرویس و تعمیر پکیج مکس الیت را مشاهده کنند. در پروفایل تعمیرکاران پکیج، تخصص‌ها و سوابق کاری آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید و نظرات سایر کاربران را بخوانید. سپس بهترین تعمیرکار پکیج و یا سرویسکار پکیج را متناسب با نظر خودتان انتخاب کنید.